U kunt ook helpen

IEAF helpt kinderen in Afghanistan

IEAF helpt kinderen in Afghanistan die als gevolg van armoede en oorlog in een uitzichtloze situatie terecht zijn gekomen. Door oorlog en armoede moeten veel kinderen in Afghanistan, vanaf hele jonge leeftijd, zij aan zij met hun ouders zwaar werk verrichten om hun dagelijkse brood te kunnen verdienen. Met het risico misbruikt te worden, te belanden in een kinderhuwelijk of te overlijden.

Kinderen van nu zijn de artsen, advocaten, ingenieurs en onderwijzers van morgen. Teneinde er voor te zorgen dat de kinderen zich nu kunnen ontwikkelen zodat ze straks hun eigen toekomst en die van de maatschappij positief te kunnen beïnvloeden, is onderwijs nodig. Onderwijs is immers de basis van alles. Daarom legt IEAF primair nadruk op het onderwijs voor deze groep kansloze kinderen. IEAF werkt naar een toekomst waarin ook deze kinderen verzekerd zijn van onderwijs en via die weg beschermd worden tegen geweld, honger en ziektes. Onderwijs maakt kinderen tot wel denkende burgers en dat is van levensbelang voor elke maatschappij en vooral voor een land als Afghanistan.

IEAF wil er voor zorgen dat ook voor de meest kwetsbare groep kinderen in Afghanistan onderwijs een onlosmakelijk onderdeel van leven wordt. Want daar hebben deze kinderen recht op!

Help je ons daarbij:

Neem voor meer informatie contact met ons op via e-mail of bezoek onze groep in LinkedIn https://www.linkedin.com/groups/12276433/

www.ieaf.fi

Via de onderstaande link kunt u ons financieel helpen door donatie:

ONLINE DONEREN